Rekrutacja do klas 1 - najnowsze informacje
Szanowni Państwo,
w związku z czasowym ograniczeniem funkcjonowania jednostek systemu oświaty w celu zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19, informujemy o zmianach organizacyjnych dotyczących rekrutacji do publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Opole. Zmiany dotyczą sposobu dostarczania do szkół dokumentacji.
Proponowane formy dostarczania dokumentacji to:
- Skany dokumentów wysłane na adres mailowy szkoły.
- Fotografie dokumentów wysłane na adres mailowy szkoły.
- E-mail informujący o zgłoszeniu dziecka do szkoły, w obwodzie której dziecko zamieszkuje.
Rekomenduje się, by wiadomości zawierające dane osobowe przesłane zostały w formie zaszyfrowanej wiadomości, do której hasło zostanie wysłane w osobnym e-mailu.
Po ustaniu zagrożenia będzie możliwe uzupełnienie dokumentacji w postaci papierowej.
e-mail szkoły: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.